Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Zowel bedrijven als particulieren kunnen heel eenvoudig een bestelling plaatsen in onze webshop. Heb je vragen over het bestelproces? Neem dan contact met ons op.
Zijn jullie materialen ook los verkrijgbaar, of alleen als complete series?
De meeste materialen zijn ook los verkrijgbaar. Alleen onze werkboekjes zijn uitsluitend verkrijgbaar in sets van vijf stuks. Als er meerdere exemplaren in één verpakking zitten, wordt dit altijd duidelijk vermeld.
Hoe kan ik inloggen in de webshop?
Maak je gebruik van software van Delubas? Dan kun je diezelfde inloggegevens gebruiken om in te loggen in de webshop. Maak je geen gebruik van onze software en heb je ook niet eerder een profiel aangemaakt om een bestelling te plaatsen? Dan maak je in het bestelproces gemakkelijk een profiel aan, zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen.
Hoe maak ik een profiel aan in de webshop?
Tijdens het bestelproces word je gevraagd je e-mailadres in te voeren. Als je e-mailadres nog niet bekend is bij ons, helpen we je stap voor stap een profiel aan te maken. Loop je tegen problemen aan? Neem dan contact met ons op.
Kan ik ook telefonisch of per mail een bestelling plaatsen?
Nee, je kunt een bestelling alleen plaatsen via onze webshop. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk in behandeling te nemen en te versturen. Daarom is het niet altijd meer mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Neem contact met ons op om te informeren of het nog mogelijk is.
Betalen
Ik bestel namens een school. Hoe kan ik betalen?
Scholen, boekhandels, RT-praktijken en andere zakelijke klanten kunnen bestellen zonder vooraf te betalen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een digitale factuur per mail.
Kan de factuur direct aan de overkoepelende stichting van onze school worden verstuurd?
We versturen facturen altijd digitaal. In principe wordt de factuur naar het e-mailadres gestuurd dat hoort bij jouw profiel. Dient de factuur naar een ander e-mailadres gestuurd te worden? Vul dan een alternatief factuuradres in bij het plaatsen van je bestelling.
Kan ik een apart factuuradres opgeven?
Ja, het is mogelijk om in het bestelproces een ander factuuradres op te geven.
Kan ik de factuur op mijn privémailadres ontvangen?
De factuur wordt per mail verstuurd - in principe naar het e-mailadres dat hoort bij jouw profiel. Een ander e-mailadres doorgeven kan natuurlijk. Vul dan een alternatief factuuradres in bij het plaatsen van je bestelling.
Op welke manieren kan ik betalen?
Scholen, boekhandels, RT-praktijken en andere zakelijke klanten kunnen op factuur betalen. Voor particulieren is er een betaalplatform waar je met iDeal, Bancontact of een SEPA-overboeking kunt betalen.
Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
De prijzen in onze webshop zijn inclusief btw.
Kan ik achteraf betalen?
Alleen zakelijke klanten, zoals scholen, boekhandels of RT-praktijken, kunnen op factuur betalen.
Waar vind ik de factuur?
Je ontvangt de factuur op het e-mailadres van het profiel waarmee je de bestelling hebt geplaatst, of op het eventueel opgegeven alternatieve factuuradres.
Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Als je een betalingsherinnering van ons hebt ontvangen, is de betalingstermijn van een openstaande factuur verlopen. Weet je niet om welke factuur het gaat of heb je de factuur al betaald? Neem dan contact met ons op.
Verzenden
Verzenden jullie ook naar België?
Ja, we versturen onze materialen ook naar België. De verzendkosten naar België zijn € 9,50. Bij bestellingen vanaf € 75,00 is de verzending gratis.
Verzenden jullie ook buiten Nederland en België?
Ja, we versturen onze materialen ook naar het buitenland. Houd daarbij wel rekening met hogere verzendkosten. Voor het tarief dat op jouw land van toepassing is, kun je contact met ons opnemen.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Als je op maandag tot en met donderdag voor 12:00 uur een bestelling plaatst, wordt die bestelling doorgaans dezelfde werkdag verzonden en heb je die de volgende dag in huis. Let op: we verzenden geen brievenbuspost en pakketpost op vrijdag, zaterdag en zondag.
Leveren jullie ook tijdens schoolvakanties?
Ja, ook in schoolvakanties kun je je bestelling ontvangen. Bij scholen doen we dit uitsluitend op verzoek. Geef daarvoor bij je bestelling aan op welke dagen er iemand op school aanwezig is.
Let op: we hebben geen invloed op de tijd dat de vervoerder langskomt. Leveren op een vakantiedag kan dan ook alleen als er op school de hele dag iemand aanwezig is. Is dit niet mogelijk? Neem dan contact op om alternatieve leveropties te bespreken.
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?
Brievenbuspost wordt door PostNL bezorgd. Pakketten worden afgeleverd door DPD. Mocht DPD je niet treffen, dan informeren ze je hierover en probeert DPD het pakket de volgende dag nogmaals te bezorgen. Eventueel wordt het pakket bij de buren afgegeven. Ook in dat geval vind je een kaartje in de brievenbus.
Hoe hoog zijn de verzendkosten binnen Nederland?
De kosten voor verzending binnen Nederland zijn € 5,95. Bij een bestelling vanaf € 75,00 is de verzending gratis.
Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
De kosten voor verzending naar België zijn € 9,50. Bij bestellingen vanaf € 75,00 is de verzending naar België gratis. Wil je een bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België? Dan worden extra kosten in rekening gebracht. Voor het tarief dat op jouw land van toepassing is, kun je contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
In principe wordt je bestelling gestuurd naar het adres dat bij ons bekend is middels jouw profiel. Het is mogelijk om in het bestelproces een alternatief bezorgadres op te geven.
Kan ik een bezorgadres in het buitenland opgeven?
Ja, bezorgen in het buitenland is ook mogelijk. Geef dit aan bij het plaatsen van je bestelling. Bij een bestelling buiten Nederland of België worden wel extra kosten in rekening gebracht.
Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?
We denken graag met je mee over een spoedlevering. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Retourneren
Ik wil mijn bestelling (deels) retourneren. Hoe werkt dat?
Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Ben je niet tevreden over je bestelling? Dan kun je de materialen binnen 30 dagen naar ons terugsturen.
- Stuur een mail naar info@delubas.nl en vermeld dat je je bestelling (deels) wilt retourneren. Vermeld daarbij je (school)naam, adres en de materialen die je wilt retourneren.
- Verpak de materialen in een stevige verpakking, voeg (een kopie van) de pakbon toe en stuur dit naar het retouradres:
Uitgeverij Delubas
Thomas Edisonweg 27
5151 DH Drunen
Wij hebben geen antwoordnummer. De verzendkosten van de retournering zijn voor jouw eigen rekening.
- Na ontvangst van de (onbeschadigde en ongebruikte) materialen ontvang je van ons een bevestiging en een creditfactuur. Indien je vooraf betaald hebt, ontvang je het betaalde bedrag uiterlijk binnen twee weken terug.
Overig
Ik heb een misdruk of beschadigd boek ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend! We willen je natuurlijk graag voorzien van optimale materialen. Neem even contact met ons op, dan regelen we een nieuw boek voor je.
Ik heb een verkeerde licentie besteld of ontvangen.
Neem contact met ons op, zodat we de juiste oplossing voor je kunnen vinden.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen.
We vullen je bestelling graag aan. Zou je daarvoor contact met ons willen opnemen?
Wat kan ik doen bij een klacht?
Als er iets niet naar wens is verlopen, zoeken we graag naar een oplossing. Neem daarvoor contact met ons op.