Veelgestelde vragen

We hebben een aantal veelgestelde vragen mét antwoorden voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Inhoud van materialen

 

Waar kan ik terecht met mijn inhoudelijke vraag over een methode of ander lesmateriaal? 

Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van een didactisch adviseur. 

 


Materiaal uitproberen 


Ik werk met een methode van Delubas. Waar vind ik informatie over het lesgeven met deze methode? 

Als gebruiker van een methode kun je inloggen op de software van die methode. In de software vind je inhoudelijke informatie over het lesgeven met die methode, bijvoorbeeld in de vorm van een algemene handleiding, jaarplanning en/of toetsnormering. Kom je er niet uit of heb je geen inloggegevens voor de software? Natuurlijk kun je op ieder moment contact met ons opnemen voor advies.  

 

Kan ik jullie producten bekijken en uitproberen voordat ik ze aanschaf?

We bieden scholen en andere zakelijke klanten de mogelijkheid om een zichtzending aan te vragen van onze methodes. Met een zichtzending kun je alle materialen drie maanden lang kosteloos uitproberen. Wil je bepaalde materialen alvast digitaal bekijken? Ga dan naar onze webshop voor inkijkexemplaren. 

 

Wat is een zichtzending? 

Een zichtzending is een pakket met een selectie van materialen uit een methode. Je krijgt ook toegang tot het digitale deel van de methode. We bieden zichtzendingen aan voor Atlantis, Blits en Uit de Kunst. Een zichtzending kun je drie maanden kosteloos en vrijblijvend uitproberen. 

 

Hoelang mag ik een zichtzending uitproberen?

Je mag een zichtzending drie maanden lang kosteloos en vrijblijvend uitproberen.

 

Is het mogelijk om een zichtzending langer dan drie maanden uit te proberen? 

Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

 

Wij hebben de zichtzending uitgeprobeerd. Moet ik de zichtzending zelf terugsturen? 

Nee, het is niet nodig om de zichtzending zelf terug te sturen: we halen die kosteloos bij je op. Neem contact met ons op om een datum in te plannen.

 

Een deel van de zichtzending is bij ons beschadigd en/of kwijtgeraakt. Wat nu? 

Neem bij verlies of beschadiging van materialen uit een zichtzending contact met ons op. We denken graag met je mee over een oplossing.